subota, 3. siječnja 2015.

Moja top lista youtubera :)

Heej:)

Osobno mogu reći da obožavam youtube,to je moj život! Svaki puta kada mi bude dosadno, što radim? Idem na youtube, ofc! Gledam spotove,ali najčešće je ono što radim na yt, a to je da gledam youtubere. Stoga, odlučila sam posvetiti ovaj post youtuberima. Ahh, stvarno ih ima previše. Danas sam odlučila samo navesti njih desetak. Neću ići po redu od najboljih jer su mi stvarno svi na svoj način savršeni. Ići ću ovako kako se sjetim. 

Ako niste toliko provodili vrijeme s yt, onda ste učinili grdnu pogrešku! Pročitajte ovo što vam pišem te poslušajte i pogledajte videje nekih youtubera. Sigurna sam da će vas barem nekoliko više zavoljeti yt nego prije. Pa počnimo.. :)

#1 
APECRIME
Ovo su njemački youtuberi. Svi koji ne razumiju njemački, žao mi je. Ako ga i ne znate, možete pogledati koji video jer su stvarno smiješni i barem će te nešto skontati. Oni su mi ono predobrii hahaha :) Članovi: Andre Schiebler, Jan Meyer, Cengiz Dogrul.
#2 
PEWDIEPIE
Ovo je youtuber koji ima najviše pretplatnika na cijelom svijetu! Nije se ni nadao što će mu youtube donijeti u životu. Svaka čast pewdiepie!
#3 
BiBi Andy
Ovo je jedna naša domaća youtuberica. Naime, riječ je o Andrei Fabric. Djevojka koja živi u Zagrebu te koja se bavi faceartom, sada je poznata domaća youtuberica. Počela je s faceartom iz zabave,a ljudima se njezino djelo ruku svidjelo. Svaka čast BiBi!
#4
Luka's Video Channel
On je meni famozan! Ja crkavam na njegove videje. Preporučujem posebno njegov video 'Vrste profesora'. Kada ste tužni,gledajte LVC i vjeruj te mi - biti će te bolje volje! 
#5
Marina Mamić
Cura je prenadarena! Šta radi sa šminkom, pa to nije humano! Transformacije su joj čudesne.. Nemam riječi! Preporučujem! 
#6
Zorrannah
Sviđaju mi se jako njezini videi, mislim i slike i sve.. Jako je fotogenična i čini mi se jako komunikativna. Jako je lijepa i eto. :) 
#7 
thelazyWAVE
Ovaj dvojac je odličan! Radi se o Davoru i Petri, dvoje prijatelja koji su napravili youtube kanal zbog zabave. Zabavljaju sebe,a i druge. Mnogi su ih zavoljeli,a naravno i ja :)
#8
Jana Dacovic
Tako se zove i na yt. Jako mi se sviđaju njezini videji, mislim sve što sam rekla za ove iznad isto mislim i za nju. Nemam što ni reći. Na mom je popisu i to je dovoljno reći. :D
#9
Yasserstain
Ma oni su mi famozni. Presmiješni su mi oni videji o roditeljima i djeci. Ja sam stvarno umirala od smijeha, svima preporučujem! 
#10
theglamglitter
Ona mi je jako draga. Oni koji se žele školovati u inozemstvu, izvolite! Ovo je youtuberica za vas! Pričala je o školovanju u inozemstvu pa.. Možda vam se nešto i svidi. :)



I eto, to je moja top lista 10 najboljih youtubera koje gledam. Kao što sam i na početku rekla, ima ih i više.. No, ovi su mi najzabavniji,imaju najoriginalnije videje i jednostavno su mi posebni. Hvala svima koji su odvojili par minuta za ovaj moj post. 
Puse, Doris<3




























Broj komentara: 5:

  1. Heej :D Emma je, ali mi je laptop pokvaren, pa sam trenutno kod frendice... Iskreno, moje omiljene youtuberke su Bethany Mota, Zoella i Miranda Sings :) Cure su mi genijalne i pogledaj ih ponekad. Nasmijem se uz njih i imaju genijalne ideje... A da li si čula da je sad Zoella uradila Meet&Great za fanove, ali nije surađivala sa YouTubeom pa je samo oduzela više para fanovima? To mi je baš glupo -.-'
    Od ovih Youtubera u postu, pomalo pratim BiBi Andy... Lijepo je što ima neko sa Balkana ko se zanima za ovakve stvari i da se možemo pohvaliti i da i mi imamo neke genijalne youtubere :D haha...
    Kommaj novo kod mene kad stigneš: iamforeverdirectioner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno što si mi komentirala post :)
      Pogledati ću sigurno ove youtuberke koje si mi preporučila! Nadam se da ćeš i ti neke koje sam preporučila drugima. Zoellu ne pratim tako da nisam ni čula to za Meet&Great❤️❤️

      Izbriši
  2. Odličan post,ovdje ima i mojih omiljenih youtubera,baš mi se sviđa post,i blog je super ! :)

    Ako želiš učlani se na moj post,uskoro je giveaway.
    P.S. novi post na mom blogu,očekujem tvoje mišljenje. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,posjetiti ću također tvoj blog❤️❤️

      Izbriši