nedjelja, 8. veljače 2015.

Kozmetiku koju preporučujem

Hej svima :)
Ovo je moj prvi post posvečen kozmetici tj. šminci i ostalim sitnicama za njegu kose i kože. Neću pričati uokolo već ću odmah preći na temu. Dakle..


#1

Ovo sam kupila preko AVON časopisa. Savršeno je, prezadovoljna sam. Na slikama je sprej za ravnanje kose i češalj za ravnanje kose. Sve zajedno je koštalo oko 60 kn,ali stvarno se isplati. Poslije kupanja, treba ručnikom malo posušiti kosu, zatim nasprejati kosu sa sprejom te sušiti sušilom za kosu (fen) češljajući kosu češljem za ravnanje. Rezultat je više nego predobar.

#2
Uvijač za trepavice.. Nešto savršeno. Svi koji imate 'ravne' trepavice tj. koji nemate prirodno uvijene trepavice - ovo je za vas! To je stvoreno za vas! Ja sam upravo jedna od onih kome je ovo potrebno i stvarno sam oduševljena ovom napravom. Ne košta puno,a posljedice su 'wow'. Baš se vidi razlika. Upute možete pogledati na yt. Cure ne bojte se, ništa ne boli,ali ni malo.

#3
Ovo mi je također odličan proizvod. Daje prekrasan sjaj kosi. Kosa svjetluca i kad nije baš inače u tom razdoblju. Kada imam malo masnu kosu onda to stavim i kosa vam je kao oprana. 

#4
Luxe maskara, odlična, preporučujem. Kupljena preko časopisa AVON. Stvarno je izvanredna maskara.

#5
Ovo je maskara VOLUME MILLION, LOREAL PARIS. Preporučujem :) 

#6
Sjajilo koje mi više vuče 
na ruž po boji. Predivno je.
  Dobila sam ga na poklon tako da ne znam koliko košta,ali znam da ga je prijateljica kupila u časopisu AVON. Ispod imate i kako izgleda tj. kojeg je pigmenta,boje. 


                                     #7                                     



      Krem ruž-essence. Jako pogodan 
                                za školu. Nije toliko upadljiv.
                                     Jako blag na usnama. 

#8
Ovo je predobar lak. Možete ga kupiti u DM-U.
 Daje čvrstoću notkima, nokti neće tako
 lako pući ili se listati. Potiče brži rast i uz
 pomoć ovog laka sam se odrekla griženji 
noktiju te su mi prvi put u 
životu bili prirodno jako dugački nokti. 
Svima toplo preporučujem!

#9

Body scrub i hydrating face mask

#10
Na slikama su dva parfema koji mi prefino mirišu. Kupljeni u časopisu AVON. 

#11
Alverde maskara mi je također kao ona prijašnja koju sam navela prije nekoliko stavki, predobra. Ova Gabrini je bezbojna,dobra za školu npr. ako ste neki 5,6 razred pa vam mama ne da da stavljate maskaru,a želite ipak stavljati,preporučujem ovu bezbojnu.

#12
Češalj kojeg sam kupila prije nekih mjesec dana. Odličan je, ma savršen. Baš je dobar. Kupljen također u AVON časopisu.

#13
Ulje za kosu. Vrlo učinkovito. Kupljeno u AVON časopisu.

#14
Sprej za noge protiv znoja i neugodnog mirisa nogu. 
Kupljen u također u AVON časopisu.

#15
PAR ŠAMPONA I DEZODORANSA:
Prve tri slike na kojima su šamponi - dostupni u AVON časopisu. 
1. slika: 2u1 šampon i balzam protiv peruti
2. slika: balzam s marokanskim arganovim uljem za sve tipove kose, na slici su šampon i regenerator
3. slika: šampon za svilenkastu i podatnu kosu s 24-tri satnim učinkom
4.slika: Balea dezodorans
5. slika: Balea šampon (mandarina)
6. slika: Fa šampon
                                      

I to je to, drage moje, stigao je i kraj ovom postu. Nadam se da sam vam barem malo pomogla ako ste nešto kanili kupili,ali niste znali je li proizvod dobar. Nadam se svakako da ćete i isprobati neke od ovih proizvoda. Ostavite komentar! Hvala svima na čitanju! 

Pusa, Doris




2 komentara:

  1. aa odlican post,bas planiram kupiti ovaj eveline lak :) Cini se super ♥
    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti, da kupi ga, više nego savršen je:)<3

    OdgovoriIzbriši